vrijdag 27 juni 2014

Een dochter!

13 juni ben ik bevallen van een prachtige dochter! 
Zo speciaal! We genieten enorm van dit kleine wondertje.

Tijdens mijn zwangerschapsverlof heb ik leuke spulletjes voor haar gehaakt.
De uiltjes-wagenspanner hangt in de kinderwagen. Natuurlijk in mooie roze kleurtjes.


Op haar kamertje hangt een gehaakte muziekster. 
Deze heb ik gehaakt met behulp van dit patroon.
Er zit een muziekdoosje in met het "slaap kindje slaap' liedje. 
Ik ben er erg blij mee, het is een schattige ster geworden.

5 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! En wat heb je een mooie wagenspanner gemaakt!
    Ook de muziekster vind ik erg mooi staan! Veel geluk gewenst met dit kleine wondertje!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nog van harte gefeliciteerd, leuk hoor

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd!
    Mooie spulletjes heb je voor haar gemaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,

    Gefeliciteerd met je dochter! Super gave wagenspanner heb je gemaakt. Heb je hier ook een patroon van? Heb nl. twee zwangere zussen en maak heb graag blij met dit mooie cadeau.

    Dank,
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Heidi,

    Het patroon voor de wagenspanner kan je op deze site vinden: http://www.matawisfavorites.nl/a-27968319/matawi-s-crea-s-patronen/patroon-wagenspanner

    Groetjes Geertruida

    BeantwoordenVerwijderen